Servei de menjador, SAM i SAT i extraescolars en aquest curs tan especial

Benvolgudes famílies,

Des de la junta de l’AFA us volem informar sobre els aspectes relacionats amb el menjador i les activitats extraescolars en aquest curs marcat per una situació excepcional.

Disculpeu que no us n’haguem donat detalls abans, però avui encara estem acabant de tancar coses pels continus canvis de normativa i les ajudes i suports de les administracions que no arriben o no existeixen.

MENJADOR:

• L’escola seguirà tenint servei de menjador com fins ara. Hi haurà però alguns canvis: alguns cursos/grups menjaran a l’aula per garantir en tot moment la seguretat, protecció i higiene dels infants.
  • El fet d’haver de treballar amb ràtios reduïdes que estableixen 12 grups i no pas 9 com fins ara, fa que necessitem tres persones més fent monitoratge. Això equival a tres salaris més que poden repercutir en el preu. Des de l’AFA i l’escola fa setmanes que parlem amb TENO per poder ajustar el màxim aquest preu i, si és possible, mantenir-lo.
  • L’escola ha reduït les hores de l’espai migdia i n’ha reforçat el servei amb el suport de la TEI de cara a reduir costos per a les famílies.
  • Enguany hem apostat per seguir millorant la qualitat i racions dels àpats. És per això que un cop al mes hi haurà peix fresc, que l’amanida serà sempre ecològica i estem acabant de negociar que el pa sigui de forns de poble i no pas congelat.

SAM I SAT:

• Els serveis de SAM i SAT segueixen disponibles i hem afegit la possibilitat de contractar 30 minuts al servei de SAT. Els hem adaptat als nous horaris i treballem per reduir-ne el preu.

EXTRAESCOLARS:

• Tant la Comissió d’Extraescolars com l’AFA i l’escola volem donar opció a fer algunes activitats malgrat la situació de pandèmia. Volem fer-ho però, complint tots els protocols i normatives i garantint la seguretat de la canalla.
  • Encara no us podem detallar quines activitats es podran fer i com perquè estem pendents que s’acabin d’aprovar els protocols d’actuació. Ara bé, us avancem que PISCINA i ESPORT ESCOLAR segurament sí que es podran fer (en el primer cas tenim la confirmació de la piscina municipal). També és possible que es puguin fer les activitats dirigides a les persones adultes.
  • Serà impossible però, fer activitats al migdia, ja que els espais estaran ocupats i necessiten d’una higiene i desinfecció incompatibles amb les extraescolars.

Gràcies per la paciència i la comprensió.
Us esperem a la propera reunió de l’AFA!