ARRIBA EL CARNAVAL!!!!

CARNAVAL A SOT DEL CAMP

El divendres 5 de febrer els alumnes de 4t vam fer el pregó que inaugurava la setmana de Carnaval a l’escola.

El Rei Carnestoltes ens va donar una consigna diferent per cada dia de la setmana. Dilluns ens va ordenar portar perruques o pentinats divertits. Aquell dia tothom vam poder lluir el pentinat somiat però que per extravagant i  diferent no ens atrevim a portar. Dimarts, només saltar del llit, ja podíem anar a l’escola. Dimecres, la roba d’estiu ens va fer recordar que aviat vindran les vacances. I dijous tots els ulls miraven als peus perquè portàvem mitjons i sabates divertides.

Per fi va arribar divendres el dia més esperat i mestres i alumnes vam anar a l’escola ben disfressats.

A l’entrada ens esperaven en Campissot i la Muntala per fer una ballaruca.

Després del pati vam començar un taller de màscares. Tots i totes vam deixar anar la nostra creativitat. A la tarda les vam acabar i l’AFA ens va convidar a berenar xocolata desfeta.

Va ser un carnaval diferent però especial. Un any més l’alegria i la disbauxa del Carnestoltes va regnar a la nostra escola.

(Article de Jana Bartrés)

Fotografia de grup

1. Blanca

Em va agradar molt la setmana de Carnaval.
    Va ser divertit veure totes les persones que portaven cada dia. També fer les màscares, fer la desfilada…
    Va estar molt bona la xocolatada. Potser haviem de fer coses diferents els altres anys, peró m’ho he passat molt bé fent activitats noves.