Pla de consum de fruita

Aquest és un projecte inclòs a la nostra escola.
És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.
L’objecte dels ajuts és promoure el consum de fruites i hortalisses mitjançant el seu subministrament a l’alumnat de centres educatius
Els objectius són:
  • Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.
I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.
Generalitat Catalunya – FRUITA A L’ESCOLA

Generalitat Catalunya – ALIMENTACIÓ