Cloenda Teatre extraescolar

Després de mesos d’assaig, de corredisses buscant cada objecte de l’atrezzo, de trucades i watsaps per acabar de lligar els assajos, de moltes rialles i també molts nervis… per fi va arribar el dia de l’estrena de les obres de l’activitat extraescolar de teatre!

Hi vam presentar dues obres, tan diferents com divertides:

D’una banda, ” Com la sal”, una adaptació de la història de Joan Amades, on vam descobrir la necessitat de posar sal a la vida! I la veritat és que els seus tretze actors i actrius n’hi van posar molta de sal, pel que vam riure molt.

I de l’altra “El savi remei”, que ens va endinsar a l’antic Orient i ens va fer riure i tremolar de por, tot alhora. Els dotze nens i nenes van fer un paperàs!

Val a dir que vam contar de nou amb un espai privilegiat i que s’ha convertit en tot un referent del nostre barri: el Teatret del Serrallo! Petit i càlid, va ser el millor escenari perquè els nostres petits grans actors perdessin la por, amaguessin la vergonya a la butxaca i demostressin tot el treball d’aquests mesos. Per això des d’aquí volem agrair a l’Autoritat Portuària, especialment a la Sandra i a les dues meravelloses tècniques de llum i so, que poguéssim fer-ne ús!!!!

I finalment no ens volem oblidar d’agrair i felicitar a la Sílvia Palazón per la gran feina feta al llarg de tot el curs, en el que tots els nens i nenes han après i gaudit moltíssim, endinsant-los en el màgic món del teatre!