El Serrallo amb Santa Tecla!!

Ja tenim aquí un nou curs, i amb ell, arriba Santa tecla!!! Des de l’AMPA de l’Escola hem volgut de nou formar-ne part, tots plegats. Així doncs ha calgut treure les samarretes blaves de l’armari i enfilar cap a la Part Alta per acompanyar la nostra gegantona a l’Arrencada.
Aquest any, però, portàvem la novetat de vint-i-tres timbalers alumnes de l’escola que, acompanyats del Jaume, van tocar diferents ritmes molt canyeros. Aquests, que anaven des del repicar que sol acompanyar l’Àliga al Ball del Patatuf, contaven amb el fantàstic acompanyament de dues gralles i una tarota d’alumnes de quart, tenim una escola plena de músics!!
De nou els més petits van poder ficar-se el cos acolorit de la Reinamar, mentre els grans, ben forçuts, carregaven amb el cap.
I un cop fet el recorregut, cansats però feliços vam tornar cap a casa, que l’endemà hi havia escola. Tots, excepte la protagonista de la nit, la gegantona, que va dormir a l’AAVV de Torres Jordi, als quals estem molt agraïts, i d’on va tornar l’endemà al matí, tota cofoia d’haver sortit a passejar.
Gràcies a tots els que ho heu fet possible!!!!