UN TE A LA MENTA!

IMG-20170330-WA0006IMG-20170330-WA0015IMG-20170330-WA0003

Després de les jornades de contes i danses del món de l’any passat aquesta tarda hem tingut la sort de compartir un té marroquí acompanyat de boníssimes pastes i pastissos casolans, elaborats per un grup de mares de l’escola. Aprofitant la bona tarda que feia hem gaudit d’un petit espai exterior de l’escola situat al segon pis de l’escola, on hem rigut molt, hem barrejat llengües i hem après una mica més de Marroc, però també de Colòmbia, de Catalunya, del nostre barri… També hem fet plans, han sorgit idees… per seguir construint junts activitats a l’AMPA. I, sobretot, ens hem conegut tots una mica més, aprofitant la gran sort de conviure en una escola tan rica i diversa.
Mireu quina pinta que feia tot!