MÚSICA!

Des de l’AMPA de l’escola ens sembla molt important oferir als nens i nenes espais on experimentar i gaudir de la música. Per això contem amb un grup de timbalers per a primària i una activitat de sensibilització musical per als més petits. Avui us farem cinc cèntims d’aquesta última on, de ma de la Mariona de Redballon, canten, escolten, ballen músiques de diferents tipus i llocs. A més a més aquest trimestre estan descobrint diferents instruments, com el violí, el celo… I després de setmana santa la gralla i la tarota que els hi tocaran alumnes de la nostra escola de cursos superiors. I fins i tot han estat creant-ne ells mateixos d’instruments, amb material reciclat, han quedat xulíssims!!!

musica_instr2-COLLAGE