L’AMPA amb Sant Jordi!

A l’escola deñ Serrallo aprofite la festa de Sant Jordi per fer la setmana cultural, i des de l’AMPA també hi hem volgut aportar el nostre granet de sorra amb dues activitats:

La primera,el dia 16, amb una sessió de contes a la biblioteca, de la mà de quatre mares engrescades.  Davant de nens de diferents cursos de l’escola i de fins i tot germanetes que vindran el proper curs, vam gaudir de la Gallina Crestablava, l’Alba Rosada, la Bruixa Brunilda i El Pirata octavi.

I, enllaçant amb aquest últim conte, el dissabte 21 vam realitzar la 2a Jornada solidària de Sant Jordi de l’AMPA del Serrallo, dedicada de nou al Pirata Octavi. Vam contar de nou amb un sol primaveral fantàstic, amb els tallers dels Xiquets del Serrallo i amb la Carmeta, la geganta del nostre barri (el Pere està de reparacions). Ens va encantar tenir-los de nou amb nosaltres, acompanyant la Reinamar i ballant al ritme dels Timbalers, gralles i tarotes de l’escola . A més molts nens i nenes van atrevir-se a fer un petit castell! L’Octavi i la seva família també ens hi van acompanyar perquè han editat una nova aventura, situada al meravellós poble de Besalú (un gran regal per Sant Jordi, que podreu  comprar a l’AMPA)

Però també vam comptar amb moltes novetats: un taller de titelles de dit de Sant Jordi i una paradeta de roses i punts de llibre, fets en família i amb molt de carinyet (si correu encara en queda algun a la venta!)

I a més a més vam celebrar la primera edició de Dinars del món, que va ser tot un èxit gràcies a la col·laboració de moltíssimes famílies! Més de 120 persones vam poder tastar plats vinguts de diferents continents: Romania, Geòrgia, Pakistan, Marroc, Perú, Colòmbia, Equador, Itàlia, Aragó, Galícia, Andalusia, Burgos i els d’aquí casa nostra.  Era tot boníssim i vam estar molt a gust, coneixent-nos una mica més.

Però després de dinar encara teníem ganes de gresca, i vam gaudir de l’espectacle BOOM, que ens va mostrar la duresa de la guerra i la necessitat de viure en pau des de la mirada d’un pallasso. Vam riure molt i vam poder escoltar, en viu i en directe, com un antic alumne de l’escola feia l’acompanyament musical.

I per acabar, vam jugar de forma cooperativa amb un paraques ben gran i acolorit, sota el qual ens vam convertir en cocodrils i que ens va recordar que, com diu la cançó, junts podem arribar més lluny!!

En resum, un dia d’aquells màgics del curs!