Festa fi de curs de l’AMPA 2016

Tot i la puja del passat dissabte 4 de juny els nens i les nenes de l’escola junt amb tots els adults que els acompanyàvem van gaudir de la festa fi de curs fins gairebé les 21 hores. Llàstima de no poder compartir el sopar de germanor ,el comiat de sisè i la ballaruca final.
Els més petits de la casa van desgastar la sola de les sabates saltant i ballant amb el grup Sidral, tot seguit el grup de timbalers es van estrenar i van acompanyar la passejada de la Reinamar. Després tots junts vam felicitar la nostra gegantona. Ja té un any!!!
Durant la tarda des de P3 a 6è van poder pintar-se les cares amb la col•laboració de dos joves artistes. Que guapos i que guapes!!! I perquè no falti res els alumnes de l’escola van muntar una paradeta de polseres que ells mateixos havien confeccionat prèviament. Tot un èxit: no en va quedar ni una!!!
Tothom que va voler una foto ben graciosa es va fer. Un moment divertit per grans i petits amb el photocall que hi havia preparat.
Sota el xirimiri de pluja vam gaudir de l’espectacle de màgia , menuts i no tan xicotets van col•laborar amb el mag i vam passar una bona estona amb els seus trucs.
Tot i les ganes de festa vam haver de recollir amb la col•laboració de tothom perquè la puja seguia, amb uns quants fartons i llaminadures a la panxeta fins el curs que ve ho vam haver de deixar.
Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible.