CROS

Comencem l’any fem-vos arribar algunes fotografies d’una activitat esportiva que ja fa anys que volta: la participació en els Cros inter-escolar. Es solen realitzar els diumenges i estan oberts a nens i nenes des de p3 fins secundària, on es troben amb companys de moltes escoles tarragonines i comarcals.

Els petits corredors realitzen curses adaptades a la seva edat i gaudeixen d’un matí diferent, alhora que coneixen altres escoles i infants.

Des de l’AMPA animem a tots els infants a fer esport, i a gaudir-ne, com a hàbit de salut i de foment dels valors.

Si hi esteu interessats encara s’hi poden inscriure.

Ja veureu com s’ esforcen tots!!!