PREPARATIUS NADALENCS!!!

Ei sabeu que ja ha arribat el tió a la nostra escola??? Mestres, alumnes i l’Enric l’han rebut amb els braços oberts. Des de l’AMPA també l’estàvem esperant, i estem segurs que cagarà uns detalls plens de carinyet!!!

I per tota la família esperem que us hagi arribat la nostra felicitació amb una participació a la loteria. Creuem els dits!!

També hem anat a encarregar la xocolata desfeta, amb coca i fartons, perquè tots els nens i nenes de l’escola s’acomiadin de l’escola… fins l’any que ve!!!!

I… un secret, estem escrivint una carta pels reis mags, a veure si passen el dia 6 per les classes… us mantindrem informats!

Bones festes a tots i totes!!!

Xocolata! xocolata