ACTIVITATS AMPA FEBRER I MARÇ

Us informem de les  activitats i trobades per aquests dos mesos, recordeu que, menys al futbol, cal inscriure’s a totes!! (per WhatsApp, a la bústia, per mail…)

1-Aquest dissabte 18 de febrer al matí res realitzaran dos partits de futbol amistosos. Podeu  venir a animar als nostres jugadors!!

2-El proper dimarts 21 de febrer farem un nou taller de plàstica en família, al voltant del Carnestoltes! Si s’engresquen a preparar-lo la comissió està oberta. Hi haurà propostes per totes les edats!

3- Dimarts 28 de febrer prepararem les plantilles per pintar jocs al terra dels dos patis (infantil i primària) en el marc del projecte de recuperació del joc tradicional (escola-AMPA). Ho farem els adults però podeu venir amb infants i posar-nos al pati a treballar.

4-Dilluns 6 de març xerrada de Kinesiologia amb infants, a càrrec de la Cristina Cosials, responsable a l’escola del projecte de Kinesiologia a les aules i de l’assignatura de teatre. Ens donarà eines de com afavorir la relaxació i la concentració amb els nostres fills/es des de casa, tal i com fan a l’escola.

També us informem de dues iniciatives:
a) Estem preparant una excursió en família per a final de curs. En breu us arribarà una circular per que feu la preinscripció . Per tal que sigui més assequible estem organitzant amb els nens i nenes en hores de pati activitats per recaptar diners. (aquí hi sumarem el que van obtenir venent polseres el curs passat)

b) Estem col·laborant amb l’escola en el projecte de l’hort escolar, que ja han predissenyat els alumnes del cicle superior. A la web hi trobareu més informació.

A més a més us recordem que les comissions i activitats de l’AMPA estan obertes a tots aquelles i aquelles que vulgueu participar, en la mesura que cada un pugui.

Us hi esperem!!