CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dimecres dia 30 de novembre a la tarda, vam celebrar la castanyada al Pla del Maset.

Una comissió d’alumnes (un alumne per classe) i un grup de mestres de cicle inicial, es van encarregar de preparar-la. Van decidir que cada nen portés 10 castanyes amb un tall per menjar el dia de la castanyada juntament amb mandarines que vam comprar des de l’escola. Per poder menjar les castanyes es van fer paperines amb papers de diari. Els germans grans van fer les paperines dels germans petits i a les classes es van fer manualitats de tardor.

Gràcies als pares voluntaris, vam tenir uns castanyers fantàstics!! Vam jugar al pla del Maset i amb els grups que tenen germans grans, vam menjar castanyes i mandarines.

Com veureu a les fotos, ens ho vam passar molt bé!!