Un nou curs fantàstic !

Ja portem un mes i mig del nou curs 2016-17, temps suficient per haver triat els noms de les classes, que sempre van relacionades amb el tema d’aquest any: Personatges fantàstics.

El primer dia, va arribar a l’escola un minúscul follet anomenat Gling-GLing, que ens va dir que es volia quedar a viure a l’escola. Com que el pobre follet estava tot sol, vam decidir que cada curs triaria un personatge fantàstic com ell, i d’aquesta manera estaria més ben acompanyat. Dit i fet, aquí teniu els alumnes i les alumnes d’aquest curs, molt ben acompanyats !

Així tenim: els follets de P3, les bruixes i monstres de P4, la Cocollona de P5, els dracs de 1r, els fantasmes de 2n, els vampirs de 3r, els ogres de 4t, els trolls de 5è i els elfs de 6è.

Bon curs a tothom !