GETTING AROUND TOWN

Els i les alumnes de 5è hem estat treballant una unitat sobre  diferents edificis que podem trobar en una població o ciutat. Per això hem utilitzat les quatre destreses bàsiques que són Listening, Reading, Speaking and Writing (escoltar, llegir, parlar i escriure). Hem escoltat i llegit una història basada en fets reals (The destruction of Pompeii), per tant, ja hem començat a introduir el temps verbal en passat. També hem après a donar instruccions per anar a un lloc i nou vocabulari sobre sentiments. Per acabar hem redactat un text sobre la nostra població i l’hem presentat a la resta de companys de classe. Algunes activitats les duem a  terme a l’aula, tant individualment com per parelles, petit grup o grup classe. D’altres, les hem treballades a través del classroom.

Aquí us deixem una petita mostra de com és la nostra tasca dins l’aula.

Si voleu veure més fotos sobre el nostre treball, les trobareu a l’article protegit de fotos a la carpeta “Getting around town”.