Descobrim els/les activistes de 6è tot iniciant el projecte escolar

Hola famílies de sisè!

La setmana passada a Cicle Superior vàrem iniciar el projecte escolar “JUNTS PODEM FER UN MÓN MILLOR“. Ens vàrem posar uns guants i vàrem anar al Parc de Sant Salvador a recollir deixalles. Tots i totes ens vàrem sorprendre davant la GRAN quantitat de residus trobats al nostre entorn proper! A mesura que anàvem recollint les deixalles, les mestres ens donaven unes lletres que un cop a l’aula vàrem ordenar per descobrir els noms del i de les activistes que ens acompanyaran al llarg del curs:

6è A – Bea Johnson: Escriptora i impulsora del moviment “residu zero”.

6è B – Chico Mendes: Ecologista, defensor de l’Amazones i dels drets dels treballadors.

6è C – Vivienne Westwood: Mestra, dissenyadora de moda sostenible i protectora del medi ambient.

Finalment, vàrem llegir unes cartes que ens havien enviat el i les activistes on ens demanen la nostra col·laboració per construir un planeta millor. Som-hi!