Primeres sessions de música a 1r

Cada dimecres al matí els alumnes de primer tenim la nostra hora de música. Aquest any fem la sessió dins la nostra aula. Per tal de tenir a ratlla el virus, tenim un bagul d’instruments per cada classe, que només manipulem nosaltres. Mica en mica, anem descobrint quins instruments hi ha a dins. De moment hem conegut el carilló, la maraca i la caixa xinesa i amb ells hem jugat a un joc d’endevinalles amb l’objectiu de diferenciar el seu timbre. Ens encanta tocar instruments!

Dimecres passat vam presentar un instrument molt especial que no coneixíem, el voleu tornar a veure i a escoltar? Aneu a l’article protegit i en podreu veure un petit vídeo i algunes fotos de com treballem a dins l’aula.

Per altra banda, la tardor fa dies que ha arribat i estem començant a aprendre la lletra de la cançó “La tardor que jo conec”, de la Dàmaris Gelabert. Amb aquesta cançó recordem fruites de tardor com: les mandarines, les magranes, el raïm, els fruits secs,… i molt vocabulari sobre aquesta estació de l’any tant bonica.

Aquest curs aprendrem cançons, coneixerem i tocarem instruments, escoltarem audicions variades, ballarem i sobretot jugarem mentre gaudim de la música!

Que tinguem un bon curs!