Premi Baldiri Reixac

L’escola Sant Salvador d’Horta ha estat guardonada amb el premi BALDIRI REIXAC en la categoria de “Premis als millors projectes de centre”. Es van presentar 113 projectes en aquesta modalitat i han estat seleccionades 12 escoles d’entre Illes Balears, Catalunya Nord, País Valencià i Catalunya.

“Innovant les festes tradicionals”, Innovar amb noves tecnologies des de la tradició, ha estat el projecte que hem presentat. S’ha desenvolupat durant aquest curs escolar. Estem molt satisfets per aquest reconeixement!!! A més a més, hem aconseguit integrar les Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC) com una eina més en el procés d’ensenyament i aprenentatge.

El jurat ens ha definit com a una escola gairebé centenària que ha desenvolupat un projecte innovador al voltant de les festes tradicionals, amb l’objectiu que l’alumnat aprengui de forma activa i que les famílies coneguin de primera mà el significat d’aquestes celebracions. Amb un equip de mestres cohesionat i il·lusionat, i que després d’un procés seriós de formació en el centre ha aconseguit integrar les tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC) com una eina més en el procés d’ensenyament i aprenentatge.

Volem donar les gràcies a l’AMPA, a l’Ajuntament de Santa Coloma i per descomptat a l’equip docent de l’escola per la feina realitzada i als i les alumnes que han estat els veritables protagonistes del projecte.