TROBADA CORALS 2020

Aquest curs 2019-2020, el Departament d’Educació convoca la XVIII Trobada de corals d’educació infantil i primària,

La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

Amb les trobades es facilita l’actuació pública de les corals de les escoles i es proporciona un espai on es visualitza el treball dut a terme durant tot el curs per cadascuna d’elles. També es facilita que l’alumnat conegui molts altres nens i nenes que com a ells els agrada cantar.

El concert conjunt de la Trobada és un espai on fer música junts i compartir emocions.

Complements presentadors (no cal portar-ho de casa perquè ja estarà dalt l’escenari)

NEN 1 gorra

NENA 2 mocador de coll

NEN 3 ulleres