SANT JORDI A L’ESCOLA

Divendres passat a l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi tot realitzant diverses activitats per cicles.

Els i les alumnes d’educació infantil han treballat durant tota la setmana la llegenda de Sant Jordi amb les bee bots i han realitzat una rosa de cotó. El divendres a la tarda van poder veure la llegenda representada amb titelles. A l’àlbum protegit podeu trobar les fotos i vídeo.

L’alumnat de cicle inicial han creat diferents variants de  llegendes de Sant Jordi amb el programa “Scratch Junior”. El divendres al matí van realitzar un punt de llibre amb gomet i a la tarda van fer tallers de plàstica al porxo de l’escola.  Podreu trobar les produccions a les pàgines del blog de 1r i 2n.

El cicle mitjà van il·lustrar una cançó d’Ambaukat amb dibuixos fets pels nens i nenes. Durant la setmana han elaborat uns punts de llibre amb llana i una rosa de cartolina. El divendres a la tarda van realitzar uns tallers al pati. Podeu veure el vídeo en els blog de 3r i 4t.

Els nens i nenes de cicle superior han redactat la llegenda de Sant Jordi des de la prespectiva dels diferents personatges, cada classe l’ha escrit des de la mirada del drac, princesa, cavaller, cavall… els podeu llegir a continuació.

Aquest any si que hem pogut gaudir una mica més d’aquesta diada tant bonica!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *