INFORMACIÓ GENERAL PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Benvolgudes famílies ,

El 13 de maig comença el procés de preinscripció pel curs 20-21. Degut a la excepcionalitat del moment, la preinscripció s’ha de fer prioritàriament de forma telemàtica, però si no és possible per aquest via es podrà realitzar de forma presencial a l’escola del 19 al 22 de maig de 9:00 a 13:00 .

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció els següents casos:

• Els infants que compleixen 3 anys el 2020 (i els més grans que han fet una retenció a la llar ) que han d’iniciar el primer curs de segon cicle d’educació infantil (P3) al curs 2020-2021.
  • Els infants de qualsevol nivell que volen iniciar per primera vegada el curs 20-21 a la nostra escola.

IMPORTANT:

ELS ALUMNES QUE JA ESTAN MATRICULATS A LA NOSTRA ESCOLA NO HAN DE FORMALITZAR LA SOL·LICITUD DE PRE-INSCRIPCIÓ, JA TENEN LA PLAÇA RESERVADA.

ELS ALUMNES QUE PEL CURS 2020-2021 SERAN BAIXA A LA NOSTRA ESCOLA CAL QUE HO COMUNIQUIN TELEFÒNICAMENT A PARTIR DEL 13 DE MAIG  (Telèfon de l’escola: 977-52-09-70)

Per les famílies que heu de fer la preinscripció presencialment us facilitem la sol·licitud per la Preinscripció pel curs 2020-2021. Cliqueu al damunt i la podreu descarregar.

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Atentament,