INFORMACIÓ GRUPS DE DIFUSIÓ

A partir d’ara la via de comunicació des de l’escola, serà a través del GRUP DE DIFUSIÓ de WhatsApp. Qualsevol avís o circular per informar-vos s’enviarà a través d’aquest mitjà. D’aquesta manera aconseguirem que la informació arribi més ràpidament a totes les famílies.

És important que tingueu en compte els següents aspectes:

-Guardeu aquest número de telèfon (682631213) com a contacte en tots els mòbils que hagueu donat a l’escola.

-Per trucar a l’escola, continueu utilitzant el 977520970. No respondrem les trucades al mòbil.

-En cas que canvieu el vostre número de mòbil, cal que ens aviseu trucant al telèfon de l’escola o notificant-ho a través del correu electrònic e3003227@xtec.cat

– No envieu missatges de WhatsApp ni contesteu. No es llegiran.

***En els grups de difusió els números de telèfon dels contactes només els sap l’administrador (l’escola en aquest cas) per poder mantenir la privacitat de totes les famílies.

Atentament,

L’Equip Directiu de l’Escola Sant Salvador.