DIA DE LA CIÈNCIA : LES DÓNES CIENTÍFIQUES (25 i 26 de febrer 2019)

A l’escola de Sant Salvador hem fet unes jornades  dedicades a les dones científiques que mitjançant  les seves aportacions , estudis i investigacions, han contribuït als avenços científics i han ajudat a millorar la nostra qualitat de vida. Són importants els científics com Albert Einstein, Charles Darwin, Leonardo da Vinci, Louis Pasteur, Alexander Fleming, Carl Sagan…  entre d’altres. No obstant, les dones científiques han estat grans desconegudes i, és per aquest motiu, pel qual volem des de l’escola fer-lis un petit reconeixement.

Els alumnes de cada nivell han preparat molt bé els seus experiments per tal de presentar-los als seus companys/es d’escola. Aquests han estat : Els ronyons, Sabem què estem menjant?,Flors a l’aigua, Geometria  amb bombolles de sabó, Cursa de llaunes, Llums de lava i Vaixell pop pop. Cada alumne  ha triat els tres experiments que vol veure i ha gaudit de dos dies de ciència.

Els nens també han pogut gaudir d’una petita exposició de dones científiques, de curiositats ,  d’un racó de lectura, de jocs i reptes per tal de fer la diada més divertida. Finalment han pogut expressar mitjançant bafarades la seva opinió perquè, precisament ells, són els protagonistes!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *