CARTA A LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Espero que estigueu bé de salut. Estem passant per una situació difícil però volem seguir en contacte amb vosaltres i demostrar-vos la nostra preocupació pels més petits de la casa.

La propera setmana els mestres trucaran per poder parlar amb vosaltres i els vostres fills/es.

Davant la prolongació del període de confinament pel Covid19 i seguint els criteris del Departament d’Educació per al desenvolupament de l’acció educativa durant els propers mesos us enviem un seguit d’informacions:

Inici 3r trimestre: us informo que a partir del dia 14 d’abril comença el tercer trimestre de forma telemàtica. Aquest trimestre degut a les circumstàncies excepcionals que estem vivint, es durà a terme de forma telemàtica mitjançant propostes de tasques perquè els infants puguin seguir amb el seu aprenentatge. Les propostes es penjaran al blog de l’escola. Seran tasques setmanals i us demanem el retorn de les tasques proposades en la mesura del possible. En cas de no disposar de medis per fer el retorn de les tasques, aneu guardant les feines i els mestres les revisaran a la tornada. Aquí us deixo el blog de l’escola:

Informes del 2n trimestre: els informes corresponents a la 2a avaluació els lliurarem quan retornem presencialment a l’escola (us recordem que el període del 13 de març al 3 d’abril no ha estat avaluat).

Sortides i colònies: s’han anul.lat les sortides i colònies previstes per aquest 3r trimestre. Els diners corresponents es retornaran un cop obri l’escola. Ja us informarem més endavant sobre les dates i el procediment a seguir.

LLiurament de dispositius amb connectivitat als alumnes de 6è: a partir de la setmana vinent, el Departament d’Educació repartirà dispositius amb connectivitat a les famílies amb alumnes a 6è que no disposin de connexió a Internet. Aquests dispositius arribaran als respectius domicilis.

Targetes moneder: us adjuntem un document amb informació sobre les targetes moneder.

També informar-vos que rebreu circulars per mitjà del correu electrònic, així que us demanem el major compromís possible per revisar el mail i el blog de l’escola.

Si alguna família necessita el Certificat autoresponsable de desplaçament perquè el seu fill/a tingui el diagnòstic de TEA o dificultats de regulació de la conducta i no té a casa cap document que ho acrediti , cal que ens ho sol.liciti a través del correu de l’escola (e3003227@xtec.cat).

Moltes gràcies pel vostre esforç!

Salutacions.

Equip de mestres Escola Sant Salvador