Pre-inscripció 2018-2019

PRE-INSCRIPCIÓ

CURS 2018-19

PRE-INSCRIPCIÓ I  DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

Us recordem el 29 de març fins el 9 d’abril s’obre el període de preinscripcions d’educació infantil, primària.

En aquest enllaç trobareu tota la informació al respecte:

La sol.licitud de preinscripció per emplenar la podeu passar a buscar per Consergeria de l’escola en format paper.

L’horari de Secretaria per fer la preinscripció serà dilluns ,dimecres i divendres de 11:30 a 12:30 , dimarts i dijous de 11:00 a 13:00  i dimarts de 14:30 a 16:00.

Els recordem que heu d’aportar els següents documents:

Sol·licitud de preinscripció. Codi de centre: 43003227

•   Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  •    Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres. En cas que en el DNI de cap dels sol.licitants no aparegui l’adreça actualitzada, cal un certificat del padró municipal.
  •   Original i fotocòpia de la TIS (Targeta Identificació Sanitària) de l’alumne/a.
  •   Documentació oficial que acrediti criteris complementaris (discapacitat, família nombrosa o monoparental).

DESCARREGA LA TEVA SOL·LICITUT: Sol.licitud preinscripcio