Hem guanyat el Premi IMET!

Aquest curs l’escola Sant Salvador  ha pilotat un projecte pioner anomenat ” Proyecto Escuela“. Aquest projecte el porta l’empresa CISCO SYSTEMS en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament i està relacionat amb l’Internet de les coses. El projecte consisteix en explicar als alumnes l’ús i el funcionament del que s’anomena l’internet de les coses ( IOT), una xarxa d’objectes de la vida quotidiana interconnectats. Aquest projecte pretén inspirar als alumnes pel interès per la tecnologia i la  seva capacitat transformadora, a més a més, vol fomentar el treball en grup i reunir a diferents comunitats escolars.

Els alumnes de 5è han après moltes coses i durant tot el curs han  fet projectes per grups. Cada grup, format per 5 alumnes, s’ha proposat com a  repte millorar  una necessitat social del barri o de les seves proximitats utilitzant les noves tecnologies.

Un d’aquests projectes , “SALVEM L’ANELLA VERDA DE TARRAGONA” ha guanyat el primer premi  a la categoria de primària de la 6a. edició dels PREMIS IMET Josep Vives Ciurana. Aquest projecte ha estat treballat pels següents alumnes:

Hajar Guertit, Lulú Ruiz Prieto, Dounia Boudjorf, Judith Lucas Lluna, Amal Ayat Mouhoub i la seva tutora Montserrat Sastriques i el coordinador d’informàtica Manel Sales que els han acompanyat en tot el procés.

El projecte que  s’ha presentat és un projecte medi-ambiental que mostra la sensibilització i preocupació creixent dels alumnes pel futur del seu barri i dels ecosistemes que l’envolten. Després d’una exploració pel barri i el seus voltants els alumnes van decidir treballar  l’Anella Verda. Van arribar a la conclusió que aquesta  ja no els protegia prou . A partir d’aquesta suposició van proposar-se emprar les noves tecnologies de la informació i les seves potents xarxes socials per dissenyar una solució per reduir la contaminació que pateix l’Anella verda.

El claustre de mestres vol felicitar als alumnes i a a seva tutora per la feina ben feta!

MOLTES FELICITATS!!!

Us deixem per tal que pogueu gaudir del projecte una presentació i un enregistrament del projecte.

1 comentari