Entrevista a la Núria, infermera COVID-19!!

El passat dijous l’alumnat de 4rt de l’escola vam fer una entrevista virtual a la Núria, una infermera que treballa a l’hospital amb persones amb COVID-19.

Vam poder fer-li moltes preguntes i aprendre una mica més sobre aquesta malaltia i sobre la seva feina.

A més a més, al final de l’entrevista, la Núria ens va demanar ajuda! Ens va dir si podríem organitzar una campanya perquè la gent de l’escola i del barri recordi la importància de respectar les normes de prevenció del COVID-19: rentat de mans, mascareta i distància!

I hem acceptat el repte, ja us anirem explicant!

Aquí us deixem fotos d’aquella estoneta tan interessant a les quatre classes.

Moltes gràcies Núria, ens va agradar molt tenir-te amb nosaltres, ni que fos virtualment 😉