Fantàstic sorteig del Cistell de nadal

Ahir, durant el concert de nadal de l’escola, es va fer el sorteig d’una fantàstica cistella de nadal, el guanyador va ser el Padrí de la Rocío Hidalgo, ella mateixa li va vendre la papereta. Avui ja l’hem fet entrega de la cistella.
Que tingueu un… Llegeix més»

Donem les gràcies!!

Hem de donar les gràcies a les mares de la nostra escola que durant aquests mesos que portem de curs han vingut a ajudar amb moltes ganes i il·lusió a la biblioteca. Han estat unes estones profitoses ja que ens ha permet conèixer-nos una… Llegeix més»

Estrenant rocòdrom!

Al pati de l’escola tenim un rocòdrom pels alumnes d’educació primària. Donem les gràcies a la comissió de patis que no para de guarnir cada racó perquè els nens i nenes s’ho passin molt bé en tots els espais de l’escola.

EL SEGUICI A L’ESCOLA

Els alumnes d’infantil van fer el seguici de l’escola amb els capgrossos de cada classe, els quals representen el bestiari de Santa Tecla. Ho van fer al ritme de l’Amparito Roca. Els més petits de l’escola s’ho van passar d’allò més bé.

Llegeix més»

Jornades fi de curs 2018-2019

Els dies 20 i 21 de juny es van realitzar les jornades de fi de curs a totes les Comunitats de l’escola. Es van entregar les orles de graduació a P5 i 6è.
Els petits van realitzar jocs d’aigua i esmorzars divertits i creatius.   A més… Llegeix més»