TORNEM A L’ESCOLA

La setmana passada vam iniciar les classe de llengua anglesa de 4t, 5è i 6è tot explicant un conte del Gat Splat, Splat Goes to school.

Una història divertida sobre la tornada  a escola, per donar-nos la benvinguda i repassar llenguatge i vocabulari del materials escolars, les emocions, els colors, els animals i les assignatures.

Als i les alumnes de 4t els va agradar molt, als de cinquè els va fer molta gràcia i el van voler repetir, i els grans, encara que siguin grans els agrada escoltar historietes i participar.

Bon inici de curs a tothom!