XERRADA SOBRE LES BARRETINES

El passat dimecres va venir la Sònia, la mare de l’Àlex de primer, a fer-nos una xerrada sobre el serrat de les Barretines. La Sònia treballa a Montserrat i sap un munt de coses sobre la muntanya. La vam escoltar una hora i li vam fer les preguntes que cada grup ha escollit sobre el projecte que estem fent de les Barretines: com es van formar, quantes n’hi ha, com es diuen, si es poden escalar, perquè se’n diuen així. També ens va portar conglomerat i un powerpoint sobre les les agulles del serrat de les barretines i, per acabar, ens va explicar una llegenda molt maca. Moltes gràcies Sònia, ens has ajudat molt!

Si voleu veure les fotos, cliqueu damunt de la imatge.