HALLOWEEN

Hola famílies!

Aquesta setmana a les sessions d’anglès de les classes Paret del Diable, Serrat del Duc, Les Gorres, Les Barretines i L’Elefant hem estat celebrant el Halloween amb diversos jocs i activitats.

Els nens i nenes de La Paret del Diable i del Serrat del Duc van escoltar la història d’una bruixa, la Meg, i el seu gatet, en Mog, que anaven a una festa de Halloween! Si voleu veure la versió en vídeo, podeu fer clic al següent enllaç.

Després, els nens i nenes de P4 van aprendre una cançó molt divertida que s’anomena “Go away scary monster” i els nens i nenes de P5 van aprendre’n una altra: “Knock, knock, trick or treat?“. A més, després vam jugar a un joc d’imitar els personatges de Halloween!

A la classe de Les Gorres i Les Barretines també han conegut noves cançons! Els nens i nenes de 1r han après la cançó “Hello, my friends” i els de 2n “This is the way we carve a pumpkin“. A més, com que saben que per Halloween es fan “Jack o’lanterns” n’han fet una amb gomets i així hem après les formes en anglès. Han quedat xulíssimes!

Finalment, a la classe de l’Elefant, van mirar un vídeo en anglès que els explicava què feien al Regne Unit durant les celebracions de Halloween. Després, també van aprendre una cançó: “Spooky, spooky“. Per acabar van crear uns “spooky monsters” amb daus. Només podien tirar un dau sis vegades i els deia què havien d’afegir al cos del seu monstre. Alguns resultats han estat molt divertits i d’altres molt esgarrifosos!!

En definitiva, ens ho hem passat molt bé aquesta setmana amb aquests jocs i cançons! Si voleu, clicant a cada nom de la cançó les podeu tornar a escoltar.

HAPPY HALLOWEEN i BONA CASTANYADA a tothom!