EL REI CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT

Avui a l’escola ha arribat el rei Carnestoltes, amb els seus ajudants i ens han llegit les consignes a obeir la setmana que ve.

Aquest és el pregó amb les consignes que haurem d’obeir:  PREGÓ CARNESTOLTES 2019-20

Caldrà ser creatiu i sobretot posar-hi molta IMAGINACIÓ!!

Les consignes són les següents:

Dilluns 17: Una cosa al cap (ex. si vol anar de científic pot posar-se una perruca. si és un alienígena o un robot  unes antenes …)

Dimarts 18: Alguna cosa a la cara (ex. el científic pot portar unes ulleres i si és un alienígena pot ser una màscara…)

Dimecres 19: Un complement del seu personatge (ex. el científic pot portar una bata i l’alienígena un vestit verd…..)

Dijous 20 (tarda): TOT posat. Els que es quedin a menjador els complements els podran portar en una bossa a part i es canviaran a l’aula.

Els dijous llarder (20/02/20), repartits per cicles farem una sortida de matí, per això haurem de portar un entrepà per esmorzar amb botifarra d’ou com mana la tradició. La sortida tindrà lloc pels voltants de Monistrol de Montserrat  (en cas de pluja o mal temps quedarà anul·lada la sortida).

El dijous a la tarda, sortirem al pati, farem xerinola,  desfilada de disfresses i ballaruga!!! Visca la diversió!!

Us fem recordatori que el divendres 21 és una festa de lliure elecció segons el calendari escolar del centre https://agora.xtec.cat/ceipsantpere/lescola/calendari-del-curs/