SORTIDA AL LAB 0-6
Dilluns el grup d’ EI 4 vam anar d’excursió al Lab 0-6 de Manresa. Primer vam dedicar una estona a la ciència fent un taller de Boles de terra on a partir d’un element com la sorra vam ser capaços de fer boles tot i pensant hipòtesis i fent les comprovacions a través de la […]
SORTIDA AL LAB 0-6 Llegeix més »


