General

TARDA AL PARC

Els padrins i padrines de la comunitat de mitjans han passat una tarda al parc amb els seus fillols i filloles de la comunitat de petits. Els de 1r. i EI 3 han anat al parc de l’elefant, els de 2n. i EI 4 al parc de la tirolina i els de 3r. i EI

TARDA AL PARC Llegeix més »

COLÒNIES COMUNITAT GRANS

Fa uns dies, la comunitat de grans vàrem anar a la casa de colònies del “Jou Nature” de Guardiola de Berguedà, per passar-hi un parell de dies i disfrutar de les activitats que ens hi oferien. Van ser uns dies on vam poder gaudir de la pràctica de l’esport al mateix temps que vam gaudir

COLÒNIES COMUNITAT GRANS Llegeix més »

EL JARDINET D’EI 4

A sota les finestres de la classe d’EI 4 tenim un jardinet amb plantes aromàtiques. Tots junts hem sortit per conèixer i olorar aquestes plantes. També hem aprofitat per cuidar el jardinet tot arrencant algunes herbes, collint menta i regant. En aquest enllaç podeu veure les fotografies: jardinet.

EL JARDINET D’EI 4 Llegeix més »

COMENCEM LA SITUACIÓ D’APRENENTATGE

ELS INFANT D’EI5, LA CLASSE DELS BLAUS, HEM COMENÇAT EL NOSTRE PARTICULAR TREBALL D’ESTUDI. ENGEGUEM EL CURS INVESTIGANT SOBRE ELS NÚVOLS. DE MOMENT TENIM MOLTA INFORMACIÓ I MOLTS DUBTES PER RESPONDRE… ENS HA ARRIBAT EL NÚVOL BLANQUET, QUE ENS AJUDARÀ EN LES NOSTRES INVESTIGACIONS. (GRÀCIES EULÀLIA ,GERMANA D’EN MARTÍ, PER AQUESTA MERAVELLA QUE ENS HAS

COMENCEM LA SITUACIÓ D’APRENENTATGE Llegeix més »

EL PRIMER DIA D’ESCOLA

SETEMBRE HA ARRIBAT I L’ESCOLA HA COMENÇAT. Avui dia 9 de setembre hem començat el curs 2024-2025. Ens retrobat totes i tots contents de veure’ns. Després d’entrar a la nostra aula hem pogut parlar, riure, jugar… En aquest enllaç podeu veure les fotografies el primer dia

EL PRIMER DIA D’ESCOLA Llegeix més »

SORTIDA FINAL DE CURS

Els infants de la comunitat de petits hem fet una sortida l’últim dia del curs. Tots junts hem anat a la ruta dels molins. Després d’esmorzar hem passat una estona al parc de la tirolina. Un cop a l’escola ens hem reunit al porxo per despedir-nos i menjar un gelat. En aquest enllaç podeu veure

SORTIDA FINAL DE CURS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut