JA TENIM NOM
Els nens i les nenes d’EI4 hem decidit el nom de la classe… La participació ha estat del 100 per 100 i després de l’escrutini el resultat és… som la classe dels CAPGROSSOS.
Els nens i les nenes d’EI4 hem decidit el nom de la classe… La participació ha estat del 100 per 100 i després de l’escrutini el resultat és… som la classe dels CAPGROSSOS.
INSCRIPCIONS SEMPRE OBERTES!
Comencem els assajos de les Corals! Llegeix més »
Hola què tal com esteu!! “La música és el cor de la vida. Per ella parla l’amor; sense ella no hi ha bé possible i amb ella tot és bonic” Franz Liszt (pianista i compositor austríac )
HOLA A TOTHOM! “La gran meta de l’educació no és el coneixement, sinó l’acció”. Herbert Spencer