El Nadal
Ha arribat lúltim dia del trimestre i com cada any celebrem el caga Tió. Després anem a la classe i obrim el regals que ens ha cagat. Aquesta vegada són tot de jocs de llengua i matemàtiques que ens aniran genial per a treballar a l’aula. Després de tanta emoció fem l’esmorzar compartit. Cada alumne/a […]







