novembre de 2023

MUUUUN

Després d’anar a veure “Muuuun” un espectacle de música, llum i color, a  EI 3 hem explicat el conte de la caputxeta vermella amb el retroproprojector. Seguidament les nenes i els nens han pogut experimentar lliurement els efectes que té la llum i el color en els objectes projectats.   FOTOS

MUUUUN Llegeix més »

COEDUQUEM

L’ESCOLA SANT MARC S’ADHEREIX AL DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA NO VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES. TOTS TENIM DIFERENTS NOMS. ENS AGRADEN COSES DIFERENTS. ELS NOSTRE COLOR DE LA PELL, DEL CABELL, DELS ULLS TAMBÉ ÉS DIFERENT. NO FEM LA MATEIXA ALÇADA, NI PESEM EL MATEIX. NI TAMPOC PENSEM EL MATEIX SOBRE MOLTES COSES.

COEDUQUEM Llegeix més »

AMBIENTS

Aquest mes de novembre hem començat els ambients, els dimarts i els dijous a la tarda. Tenim 5 ambients: construccions i minimons, robòtica, expressió corporal, “once upon a time”, ciència. En cada un hi ha materials amb propostes per anar fent. Tot manipulant, experimentant i jugant anem aprenen junts. En aquest enllaç podeu veure algunes

AMBIENTS Llegeix més »

Jocs de llengua

A primer hem començat a treballar la lectoescriptura. A través de jocs manipulatius practiquem i afiancem la consciència fonològica. També ens iniciem el la lectoescriptura, sempre respectant els diferents ritmes dels infants.  

Jocs de llengua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut