ARRIBA EL CARNAVAL

Durant aquest segon trimestre, a la classe d’I3 hem viscut amb molta il·lusió la celebració del Carnestoltes.

Al llarg de la setmana, cada dia teníem una consigna diferent que havíem de seguir: venir amb complements especials, portar algun detall divertit o sorprendre amb propostes ben originals. Ha estat una experiència molt engrescadora que ha omplert l’escola de colors i alegria!

A l’aula també hem realitzat diverses activitats relacionades amb el carnaval. Hem après i cantat cançons, hem viscut entrades sorpresa amb elements característics d’aquesta festa i hem deixat volar la imaginació dibuixant les nostres disfresses.

A més, hem treballat vocabulari propi del Carnestoltes, ampliant el nostre llenguatge d’una manera lúdica i significativa.

Han estat uns dies plens de diversió, creativitat i moments compartits que segur que recordarem amb un somriure! 🎭

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut