Verificacions als Mbot. Alguns problemes…

Hem pogut detectar problemes de programació als comandaments:

• en el número 3 sona una nota equivocada
  • el botó dret respon fent el moviment contrari (motor mal connectat)
  • no hi ha piles al robot Micro
  • el robot Mega té menys bateria que els altres quatre

Hem resolt tots els problemes, ara els 4 robots estan en perfectes condicions per a la Primavera!

Louisiana News 9/2/2019

Aquests són els camps de cotó dels Sandersons i els Petersons. Hi veureu el tren i l’estació mig començada. El cotó creix ràpidament, els amos s’estan fent una mansió que serà l’enveja de tota Louisiana. Ja tenim les habitacions quasi acabades. Criem gallines i xais i esquilem es xais per fer llana. La vida és tranquil·la i pacífica… S’imposen algunes modificacions de les nostres lleis, caldrà escollir els maquinistes i els operadors de l’estació, n’hauran d’aprendre si no volem que hi hagi cap accident… Alerta que el tren avança! A sota hi teniu una demo del Mod de l’hortet que està totalment habilitat.

Louisiana News 1/2/19

Us portem notícies de Louisiana. En Red i l’Scarlett estan construint casa seva sense cap mirament. Gasten molts diners i la casa comença a tenir forma. Tenen tantes ganes d’aparentar davant dels seus amics que no escatimen gens. Tot és de luxe! Als camps el cotó amb tot l’afecte dels pagesos i les pageses comença a sortir. Les plantes creixen sanes i sense plagues. Els vaquers estan ensinistrant els seus cavalls. Mentrestant el clima ens hi ajuda i no es veu a venir cap tornado.

Comença la nostra història

Aquesta és una història que està passant al món virtual. Les plantacions de Sanderson i Peterson competeixen per tenir la millor producció de cotó de tota Louisiana. Ara mateix els camps comencen a estar plantats. A la plantació Peterson estan fent obres i ja han construït el seu primer refugi. Tenen el dormitori i les dutxes acabades. Tots pateixen per si arriba algun tornado, però avui han regat els camps per primera vegada.

A Louisiana hi treballem en tres oficis: els pagesos, els paletes i els encarregats de manteniment. Tothom té diverses feines i ens ajudem a fer-les de manera que ningú no se salti mai cap llei. A Louisiana votem alguns canvis a les lleis i ens aprovem per majoria absoluta. Els amos de les plantacions són fora, a ciutat, a la nostra en Red i l’Scarlett no els hem vist mai. El que si hem vist en una foto és la casa que s’estan construint, un veritable palau…… Llegeix més»

Què hem après?

Us presentem el diari del nostre aprenentatge. Hem començat la història per llegir-nos bé tots la nostra Constitució. De moment hem après tot això (ho anirem dividint per mesos):

FEBRER DE 2019

• Qui eren Tom Sawyer i Mark Twain
  • Que hem de parlar i posar-nos d’acord per saber coses conjuntament (reptes i preguntes que ens demanaran a qualsevol de nosaltres i que si no les sabem no podrem entrar al món virtual)

GENER DE 2019

• Les normes bàsiques i que l’administrador de Louisiana mana molt!
  • Com funciona el Minetest i la majoria de les funcions del teclat
  • Que cal regar el cotó perquè creixi
  • Que els animals s’escapen si no els tenim ben  marcats
  • Que si ens repartim la feina avança molt més ràpidament