Més x Sant Joan

Què és MÉS x SANT JOAN?

Des de la nostra escola, i gràcies a les famílies i a tota la comunitat educativa, tirem endavant l’iniciativa MÉS X SANT JOAN, un projecte de voluntariat que ja fa anys que funciona.

L’equip de mestres veiem necessitats a les que no podem donar resposta tot sols, i per això demanem la col·laboració de voluntariat, per així poder dur a terme propostes engrescadores que per manca de temps o de personal no serien possibles.

Qui pot formar part de MÉS x SANT JOAN?

Qualsevol persona de la comunitat educativa pot formar part del projecte: mares, pares, avis, àvies, mestres, ex-mestres, ex-alumnes i persones properes a l’escola. Tots podem aportar alguna part de nosaltres per fer una escola millor.

Com puc col·laborar-hi?

Si teniu ganes de col·laborar-hi podeu ajudar en alguna d’aquestes propostes:

• Ajudar a practicar la lectura a alumnes de Primària.
  • Col·laborar en diverses activitats a Infantil i en els tallers artístics de Primària.
  • Vigilar la biblioteca escolar els migdies (de 2/4 d’1 a 2/4 de 2) i a les tardes (de 2/4 de 5 a 2/4 de 6).
  • Col·laborar en els controls i avituallaments de la Caminada escolar.
  • Acompanyar, junt amb el mestre o la mestra, els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t quan vagin a la piscina del Tossalet.
  • Fer d’acompanyant a les sortides i excursions.
  • Fer alguna xerrada en anglès.
  • Ajudar al manteniment dels llibres socialitzats (folrar, repassar…)
  • Ajudar-nos a cuidar l’hort escolar (alguna persona amb disponibilitat i experiència)
  • Qualsevol altra col·laboració que trobeu interessant d’oferir.

Qui coordina MÉS x SANT JOAN?

L’AMPA de l’escola Sant Joan és qui es fa responsable d’aquest projecte, dins el marc del Consell Escolar. Les persones voluntàries tenen coberta una assegurança d’accidents i de responsabilitat civil i, a més, us oferim la possibilitat de comptabilitzar a favor vostre les hores de voluntariat dins el Banc del Temps del Berguedà.

Com em puc informar de les necessitats de l’escola?

A inici de curs fem arribar a totes les famílies una circular per informar de la iniciativa. A través de les comunicacions que us fem arribar i a través de la pàgina web us posarem al corrent de les activitats vinculades a MÉS x SANT JOAN i d’eventuals col·laboracions que puguin sorgir al llarg del curs.

Presentació MÉS x SANT JOAN aquí

Moltes gràcies per endavant!