Reunió d’escoles verdes

Dimecres passat, els delegats i delegades d’escoles verdes es van reunir per posar en comú les decisions que ha pres cada classe sobre què plantar a l’hort de l’escola. Entre tots intentarem que aviat es pugui començar a plantar!

També estem treballant per recuperar el jardí de rosers de davant de l’escola i evitar que es trepitgin les plantes.

Fòrum de la Xarxa d’Escoles Verdes

La Nayret i l’Alou, com a representants dels alumnes, han assistit al Fòrum de la Xarxa d’Escoles Verdes per presentar les activitats que es van dur a terme durant el curs passat per aconseguir un entorn més net i cuidat, com els petits de l’escola es van encarregar de l’hort i les campanyes per reduir els residus que generem i per millorar la recollida selectiva.

Després de reunir-se amb alumnes representants d’altres escoles han recollit experiències i propostes que plantejaran a la resta d’alumnes per dur a terme durant aquest curs. També han detectat les problemàtiques dels diferents municipis i han fet propostes d’actuació per als governs municipals.

Podeu veure més imatges