Xerrada AMPA – Acompanyament emocional als nostres fills/es

El passat dijous 30 de gener l’AMPA de l’escola Sant Jaume de Bràfim va organitzar una xerrada oberta a tothom amb el títol “Acompanyment emocional als nostres fills/es” que va anar  a càrrec de Guillem Massot, terapeuta, educador social, fundador i formador de l’escola el submarí lila del Mila i que va comptar amb un important nombre de pares, mares i mestres que no es van voler perdre l’oportunitat de poder aprendre i ajudar en l’acompanyament  dels seus fills i filles pas a pas i graó a graó en aquest camí del dia a dia . Esperem que no sigui la darrera xerrada.

Des de l’escola volem donar les gràcies a l’AMPA i també al Guillem Massot per aquesta xerrada tant interessant.

Si voleu veure les fotos de la xerrada feu clic aquí.