Ens visita la Directora dels Serveis Territorials

esc-sant-jaume-de-brafim-011

Ens ha visitat la Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament, sra. Sílvia Rodes Guedes, que va destacar la col·laboració entre administracions per la millora dels espais de la nostra escola i, aprofitant l’estada va felicitar a tot l’equip docent per la seva tasca.

Codeweek

codeweekLa Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.. Se celebra durant el mes d’octubre.

Tots els centres educatius, universitats, associacions… que organitzeu alguna activitat relacionada amb la programació al llarg de la Codeweek o en dates posteriors, esteu convidats a fer visibles totes les vostres activitats. Només cal que afegiu l’event a la pàgina de Codeweek i ompliu la fitxa corresponent amb el màxim de dades. Automàticament apareixereu al llistat d’events i quedareu georeferenciats al mapa. Enllaços: Europe Code Week 2015 –  @CodeWeekEU –  #codeEU  – https://www.facebook.com/codeEU

Pintem un mural

Des de fa uns anys cda final de curs des de l’AMPA de l’Escola Sant Jaume de Bràfim s’orgtanitza una activitat conjunta entre alumes, mares i pares i es pinta un mural al recinte de l’escola.

EscolaAquest any, l’AMPA ha gestionat que l’artista Joan Turu, conegut per les seves pintures i murals coloristes, anés a l’escola. El mural s’ha fet a l’interior de l’escola, fet que ha permès que l’equip docent hagi treballat el projecte amb els alumnes.

Les mares i pares van preparar la base blanca per tal que els alumnes i Joan Turu poguessin pintar el dibuix treballat, un dibuix que fa referència a l’escola inclusiva i rural com és la de Bràfim. El resultat ha sigut un èxit.

Fira dels tresors de tardor

Compartint els nostres tresors de la tardor.

bagulMuntarem una fireta i cadascú ha d’explicar i ensenyar als altres totes les coses maques que ens dóna la tardor.

Durant els mesos d’octubre i novembre compartirem els nostres tresors de la tardor!