Robòtica educativa

“La Robòtica Educativa és un mitjà d’aprenentatge, en el qual participen l’alumnat i mestres que tenen motivació pel disseny i construcció de creacions pròpies (objecte que té característiques semblants a les vides humanes o animal). Aquestes creacions es RobòticaCSdonen primerament de manera mental i posteriorment de manera física, les quals són construïdes amb diferents tipus de materials i controlades per un sistema computacional, els quals s’anomenaran prototips o simulacions.

L’objectiu de l’ensenyament de la robòtica, és aconseguir una adaptació dels alumnes als processos productius actuals, on l’automatització (Tecnologia que està relacionada amb la utilització de sistemes mecànics, electrònics i basada en computadores; en l’operació i control de la producció) juga un rol molt important. No obstant, la robòtica es considera un sistema que va més enllà d’una aplicació laboral.”robot2

L’any 2016 iniciarem el projecte de robòtica educativa i programació a l’aula a Educació Infantil i Primària.

L’equip docent

Iniciem un nou curs escolar: 2015-2016

Benvolguts mares, pares, nens i nenes,

El proper dia 14 de setembre iniciem un nou curs escolar: 2015-2016 ple d’il·lusions per retrobar-nos tots plegats un altre cop, tot i que l’1 de setembre ens trobareu a tot l’equip docent preparant el nou curs acadèmic.

Donem la benvinguda al nostre… Llegeix més»

Acomiadament de sisè

Festa de fi de curs per acomiadar l’alumnat que enguany deixaran la nostra escola: el Bryan Contreras Rueda,  la Carla Montoliu Esteve, la Carlota Màrmol Padró i l’Aurora Moreno Díaz