Projectes d’aprenentatge i servei (APS)

L’aprenentatge i servei és una proposta educativa que combina processos d’aprenentatge i de servei a la comunitat en un sol projecte en el qual els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

Actualment a l’escola tenim els següents projectes APS:

– L’avi pagès: alguns avis dels alumnes d’Educació Infantil ens ajuden a cuidar el nostre hort: plantar, recollir, regar…

– Els avis del nostre barri: els alumnes de cicle mitjà preparen visites i activitats conjuntes amb persones de la tercera edat.

– Els padrins de P3: cada alumnes de 6è té apadrinat un nen/a de P3 i l’acompanya en el procés d’adaptació a l’escola i col·laboren conjuntament en diferents activitats.

– Un pati diferent: els alumnes de 5è proposen una sèrie d’alternatives per jugar a l’hora de pati