Educació infantil

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar; ho vaig veure i ho vaig entendre; ho vaig fer i ho vaig aprendre”

Confuci

El segon cicle de l’educació infantil forma part d’una etapa educativa important i recomanable, que té com a objectiu ajudar als infants al seu desenvolupament emocional, físic i social. A l’escola aprendran coses noves, és a dir, adquiriran nous coneixements, alhora que aprendran a relacionar-se amb els companys i les persones adultes.

En aquesta etapa s’ ha de tenir en compte el desenvolupament de les capacitats, que són aquelles aptituds i característiques que han de permetre als vostres fills i filles desenvolupar-se com a persones i aconseguir els aprenentatges.

Les activitats que proposem a la nostra escola permeten que els alumnes prenguin decisions, realitzin investigacions, interaccionin amb la realitat, en definitiva, que siguin protagonistes dels seus aprenentatges.