PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Oferim suport per fer la preinscripció amb cita prèvia. En cas que no tingueu ordinador per poder fer la presentació de la sol·licitud telemàtica obligatòria, posarem a la vostra disposició un portàtil al vestíbul de l’escola i, si teniu algun dubte, us ajudarem a resoldre’l.

Cal demanar cita prèvia en aquest formulari.

No s’atendrà cap persona sense hora concertada.

Podeu llegir tota la informació sobre la preinscripció 2024-2025 clicant aquesta frase.
Podeu accedir a la presentació de la jornada de portes obertes de dilluns 19 de febrer clicant aquesta frase.

DOCUMENT OFERTA INICIAL PLACES PEL CURS 2024/2025

Noves publicacions a Santa Anna Report!

La revista digital Santa Anna Report és un projecte impulsat per estudiants de secundària de l’Institut Escola Santa Anna amb el suport de periodistes de Junior Report. Hi trobaràs continguts creats per la nostra redacció escolar. Descobreix-la!
Nous articles del primer trimestre del curs 2023-24:
Llegeix més»

Recursos per famílies en l’ús del mòbils i les xarxes socials

L’ús dels mòbils i l’accés a les xarxes socials dels infants i adolescents són preocupacions importants de les famílies actualment. Per aquesta raó, com sabeu, estem organitzant xerrades formatives per famílies amb els Mossos d’Esquadra.
En aquest article compartim alguns recursos en línia i algunes guies… Llegeix més»

Jornada de portes obertes – Dilluns 19 febrer – 9:00 a 11:00 i 15:00 a 17:00

La jornada de portes obertes es durà a terme el dilluns 19 de febrer de 2024 en dos torns

• De 9:00 a 11:00
  • De 15:00 a 17:00

Preguem que feu inscripció prèvia per oferir-vos una millor qualitat de la visita.
Enllaç d’inscripció a… Llegeix més»