Tomando Conciencia Schools

Tenir cura tant de la nostra salut com del nostre entorn és crucial i la millor eina per aconseguir-ho és l’educació. Per aquest motiu s’ha creat Tomando Conciencia Schools, un projecte educatiu escolar que es troba a la seva 2a edició i que té com a objectiu millorar els hàbits de vida saludables dels nens i nenes i les seves famílies i promocionar la sostenibilitat.

Per generar empatia i motivació entre els nens i nenes hem creat un programa multimèdia online i offline en el que participen 1.600 alumnes de 5è i 6è de Primària d’escoles de la província de Barcelona. Els protagonistes són nens i nenes de la seva edat que amb el pas de les setmanes descobreixen la importància dels hàbits saludables.

Aquí pots entrar a la plataforma i començar els teus reptes