Com és que les balenes suren pesant tant?

Aprofitant que 2nB som la classe de LES BALENES, hem estat treballant aquest animal per conèixer millor com és.

Vam començar fent un mind  map de coneixements previs i del  què volíem saber. Després, vam agrupar les preguntes en blocs i va sorgir una molt interessant: COM ÉS QUE LES BALENES SUREN PESANT TANT?

A partir d’aquí, hem anat investigant i trobant respostes.

Us fem cinc cèntims d’algunes de les activitats que hem fet:

  • Mitjançant bee-bots hem trobat un itinerari per obtenir una carta de la balena Lola que ens donava dues pistes per començar a treballar.
  • Hem sigut conscients de les mides d’una balena blava: què vol dir 30 m de llargària i 200 Tones de pes.
  • Hem aprés moltes coses treballant de manera cooperativa utilitzant diferents tècniques com la  del trencaclosques, la lectura compartida, 1-2-4, etc.
  • Gràcies a un experiment molt interessant sobre la flotabilitat, hem trobat resposta a la nostra pregunta-repte Hem elaborat i comprovat hipòtesis fins a trobar la resposta. (Després podreu veure vídeos dels vostres fills i filles).
  • Hem utilitzat una tècnica nova d’avaluació: els Plickers. I hem fet un altre Kahoot. Molt divertit!
  • Hem decorat la nostra porta: ha quedat molt requetemaca!
  • També hem pintat la nostra balena utilitzant aquarel·les.
  • Aprofitant que sabem que les balenes són mamífers, hem estudiat la classificació dels animals i, perquè resultés més fàcil aprendre els noms, hem jugat a un joc del Genially.
  • Per acabar, hem sintetitzat tota la informació trobada en un Lapbook: ens ha quedat súper maco!

Aquest projecte ens ha encantat !!!

Per veure una mostra del que hem treballat, cliqueu sobre el següent enllaç.

https://photos.app.goo.gl/3A5tv8FiAVEKzPes7

 

2 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>