Jornada Assegurem

Aquest dimarts 19 de novembre s’ha celebrat la segona trobada dels participants del programa mòbils.edu. on s’ha parlat de protocols per a cyberbulling i sobre tot tipus de projectes i recursos per treballar la seguretat a internet.

Cal tenir en compte que cada vegada vivim en una societat més digital i hem d’educar en valors per aconseguir que els nostres alumnes sàpiguen utilitzar de manera competent i responsable les noves tecnologies.

Aquesta trobada s’ha realitzat a l’espai Bital, a l’Hospitalet de Llobregat.

Al final de la jornada ens va visitar el molt honoranle Senyor Josep Bargalló, conseller d’Educació.

Castanyada

El dimecres vam celebrar a l’escola tots plegats la festa de la Castanyada. Ens va visitar la senyora Maria Castanyera, tots els menuts la miraven intrigats i la volien saludar. Vam poder ballar tots junts la dansa “Quan ve el temps de collir castanyes”

Cliqueu… Llegeix més»

Intercicles

Ja hem fet els intercicles relacionats amb la tardor. Treballem tots junts per confeccionar manualitats que després serviran per decorar l’escola. Els grans ajuden als més menuts, és una forma de col.laborar tots plegats en una mateixa finalitat. Al següent intercicle ja s’afegiran els cursos… Llegeix més»

Agents cívics

Aquesta setmana hem començat amb la iniciativa dels alumnes de 6è de cap nen/a sol/a al pati. Aquesta proposta sorgeix de la necessitat que els alumnes van detectar que hi havien infants al pati que no jugaven i estaven sols.
Els agents de pati no sols… Llegeix més»

Entrem al nou gimnàs

La setmana passada vam poder entrar a veure les obres del gimnàs. Van venir a l’escola el Sr. Alcalde Josep Triadó, la regidora d’ensenyament, el regidor d’economia, la tècnica d’ensenyament, l’arquitecte municiapl i el director d’obra.
Està quedant fantàstic! Tenim moltes ganes de veure’l acabat i… Llegeix més»

Formació Innovamat

Primeres formacions del curs a cicle inicial i mitjà de Innovamat.
L’equip docent de l’escola iniciem un nou curs ple de nous projectes i molta il·lusió. Aquest matí hem assistit a una formació per tal de treballar les matemàtiques de manera més lúdica i manipulativa amb… Llegeix més»

Dia de la música

Dimarts 18, aprofitant que s’acosta el dia de la música vam fer una jornada musical d’intercanvi.
Aquí teniu un vídeos de les actuacions de cada curs. Uns van cantar, d’altres van ballar i uns altres van tocar instruments.
És un dia molt bonic i ens agrada veure… Llegeix més»

Festa de la Primavera

L’AFA un dia més, ha organitzat una gran festa per tots els pares i mares i alumnes de l’escola. Un dia amb ple d’activitats per fer: pintar cares, pintar ungles, pescar ànecs, curses, camí sensorial, contrucció de cabanes, coets, capgrossos, ruleta de la sort, servei… Llegeix més»

Cantània